Op eisen AutobunnenVun e Méindeg u ginn d'Tunnelle gebotzt

D'Aarbechten dauere bis Ufank Juni. Fir den Trafic net ze vill ze stéieren, ginn d’Aarbechte virun allem an der Nuecht gemaach.

Vun e Méindeg u ginn d'Tunnelle gebotzt (13.03.2018)
Zweemol am Joer geschitt dëst: am Hierscht an am Fréijoer. Ugefange gouf um Méindegowend am Helleggeeschttunnel.

D’Ponts et Chaussées mellen, datt vun e Méindeg 12. Mäerz un d’Tunnellen op den Autobunne nees gebotzt an ënnerhale ginn. Dee Moment ginn och d’Sécherheetsequipementer ënnersicht an d’Mauere vun den Tunnelle propper gemaach. Dofir kënnt extra eng Equipe aus der Schwäiz op Lëtzebuerg, déi dëst an deenen 2 Woche mécht.

Verschidden Tunnelle ginn nuets gebotzt, fir esou den Impakt op den Trafic kleng ze halen. Ma dat ass awer net iwwerall méiglech, dowéinst ginn déi aner Tunnellen och während dem Dag, wou vill méi Trafic ass, gebotzt.

Déi nächst zwou Woche wäerten déi grouss Tunnellen hei am Land dëser Botz ënnerzu ginn. Ass dës ofgeschloss, fänken d'Maintenance-Aarbechten un.

Grad ewéi d'Botzaktioun ginn d'Maintenance-Aarbechten och zweemol am Joer duerchgefouert. Eemol am Hierscht an eng zweete Kéier ëm d'Fréijoer.

D’Aarbechten dauere bis Ufank Juni.



Ier déi grouss Biichten an den Asaz koumen, ass d'Equipe fir d'éischt mat méi klengen Hand-Biichten iwwer d'Mauere gefuer.

639 Meter laang ass den Helleggeescht-Tunnel. Eng Stonn hunn d'Schwäizer Aarbechter gebraucht, fir eng säitlech Mauer ofzeschruppen.

Ier déi zweet säitlech Mauer gebotzt konnt ginn, gouf de Camion nach eemol mat Waasser opgefëllt.

PDF: D'Aarbechten am Iwwerbléck.


Campagne de maintenance et de nettoyage des tunnels autoroutiers (12.03.2018)

Communiqué par: Administration des ponts et chaussées

L'Administration des ponts et chaussées informe que les travaux de maintenance semestrielles des tunnels autoroutiers commencent le lundi 12 mars 2018.

Ces travaux incluent la maintenance préventive et curative des équipements de sécurité (énumérée ci-dessous), le contrôle du fonctionnement et l'interaction des différents équipements, la remontée des alarmes jusqu'au CITA et le nettoyage des parois des tunnels.

En fonction de la taille et de la complexité des tunnels et en prenant compte l'impact sur le trafic et la coordination avec d'autres chantiers, les maintenances sont organisées majoritairement de nuit et sont réparties sur une, voire plusieurs journées.

La période où sont effectués ces travaux s'étale de début mars jusqu'au début du mois de juin.

Les dates précises des interventions pour les différents tunnels peuvent être consultées sur le site du CITA: www.cita.lu (rubrique «News»).

Liste des tunnels et passages à gibier concernés:

Tunnels Grouft, Rëngelbour, Stafelter, Gousselerbierg, Mersch, Roost, Colmar-Berg, Schieren, Howald, Cents, Richard Serra, Kirchberg, Saint-Esprit, Pénétrante Sud, Merl, Pétange-Eglise, Biff, Accès Secondaire, Micheville, Aessen, Ehlerange, Foetz, Frisange, Mondorf et Markusberg.

Équipements concernés par la maintenance (liste non-exhaustive):
• Ventilation;
• Détection incendie;
• CO / opacité;
• Extincteur mousse;
• Niche SOS;
• Anémomètres;
• Eclairage tunnel, de balisage, de guidage, des galeries, de secours;
• Sonorisation;
• Retransmission radio;
• Bornes d'appel d'urgence;
• Vidéo surveillance;
• Détection automatique d'incident ou de fumée;
• Comptage;
• Informatique, téléphone ; réseaux;
• Signalisations dynamique, verticale et horizontale;
• Bouches d'incendie;
• Chaussée;
• Génie civil;
• Transformateurs et groupes électrogènes;
• Groupes hydrophores;
• Pompes;
• Surpresseur des galeries;
• Bassins de rétention, déshuileurs, débourbeurs.

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