IAA Mobility 2025 zu München mam Skoda Vision O
D'IAA zu München war nees d'Geleeënheet fir munch Hiersteller, fir nei Produiten, oder nei Konzepter virzestellen.
Heiansdo muss e Visiounen am Liewen hunn. Am Automag ginn et där och elo. Skoda hat nämlech di grouss international Bün vun der IAA München genotzt, fir seng Zukunftsvisiounen ze presentéieren, dat a Presenz vun hirem Designer Oliver Stefani.
De Skoda Vision O stoung do am Mëttelpunkt, an de Christian Schmit war mat zu München dobäi an hat sech mam Chefdesigner doriwwer ënnerhal.
München Isarpost, eng Event Location déi gewielt gouf, fir am Livestream, a ganz villen Invitéen op der Plaz di Visioun O ze presentéieren. Op der IAA selwer war di tschechesch Mark eigentlech net ze gesinn.

© Christian Schmit
Den Oliver Stefani ass zënter 2017 de Chefdesigner bei Skoda. Mee schonn 1992 huet seng Karriär bei VW ugefaangen. Fir hie war séier kloer, Design soll zur Markenidentitéit ginn.

Oliver Stefani / © Christian Schmit
Firwat steet dann Vision O?
"Vision O ist einfach unsere Idee, unsere Vision, für ein Kombi der Zukunft. Kombi auch im Elektro Zeitalter, und wir wollten wissen, wie kann ich diese Modern Solid Design Sprache, die wir ja schon im 7 S vorgestellt haben, auch in einem Kombi umsetzen. Also nicht nur in einem SUV, sondern auch in einem Kombi. Der Kombi für uns ein wichtiges Derivat für uns als Marke. Deswegen war das für uns eine sehr interessante Aufgabe das umzusetzen."
E ganz modernen a ganz reduzéierten Design koum zum Virschäin, wéi de Voile bis gelicht war.

© Christian Schmit
Vision O steet awer och fir e Kreeslaf.
"Ja, Vision O steet für Circularity, sustainable material, ein sehr wichtiges Thema inzwischen bei uns. Nachhaltige Materialien und in unser Vision O kann man eigentlich als Symbol für Vieles in dem Auto sehen. Circuarity und Nachhaltigkeit ist aber nur ein Punkt."
Och am Interieur gëtt ganz kloer op Nohaltegkeet geluecht.
"Alles was wir an Materialien und Stoffen haben, dies als Vorschlag für das Show Car, sind materialien die sich nachher auch wieder leicht trennen lassen können. Wir haben plant based, also pflanzen basierte Stoffe, weil wir arbeiten daran das auch in Zukunft erfolgreich umsetzen zu können."

© Christian Schmit
Wéi vill Fräiheeten huet een dann eigentlech als Designer?
"Also zum einen hat man sehr viele Freiheiten, man muss sich auch diese Freiheit nehmen und ein bisschen experimentieren. Ich habe es heute gesagt, man muss auch träumen dürfen, das ist ganz wichtig. Nicht jeder Traum geht in Erfüllung, das wissen wir auch, aber manche Sachen werden wir schon im Fokus behalten und weiter entwickeln."

© Christian Schmit
Dee Show-, oder Concept Car wäert méi wéi warscheinlech an där dote Form ni esou an d'Produktioun goen. E spillt awer enger aner Roll, Oliver Stefani?
"Dieses Modell ist ja so ein Leuchtturm für uns in der Zukunft. Sicherlich werden wir von diesem Leuchtturm einiges umsetzen, aber es ist ein starkes Licht was dieser Leuchtturm ausstrahlt."

© Christian Schmit