Déi éischt elektresch Buslinn gouf en Donneschdeg zu Beetebuerg ageweit. D’RGTR-Linn 305 wäert an Zukunft tëscht Beetebuerg an Diddeleng zirkuléieren.

Assuréiert gëtt d’Linn vu 7 elektresche Busser, déi esouwuel Nuets, ewéi am Dag op enger Statioun kënne geluede ginn. Bis zu 170 Kilometer sollen d’Busser autonom fuere kënnen. E groussen Virdeel ass, datt d’Busser kee Verbrennungsmotor hunn. Zil ass et den RGTR-Reseau weiderhin z’elektrifizéieren, esou de François Bausch. Deemnächst soll dann och eng nei elektresch Linn am Uelzechtdall a Betrib geholl ginn.

AUDIO: De Françcois Bausch iwwer den Uelzechtdall

Mat deene Projete wéilt een Erfarunge sammelen, fir an Zukunft méi op emissiounsfräi Gefierer eriwwerzegoen, esou nach de François Bausch.

AUDIO: De François Bausch iwwer d'Busser

Hei dat offiziellt Schreiwes:

François Bausch a inauguré la première ligne de bus RGTR entièrement électrique (08.02.2018)

Communiqué par: ministère du Développement durable et des Infrastructures

En date du 8 février 2018, le ministre du Développement durable et des Infrastructures, François Bausch, a inauguré à Bettembourg la première ligne de bus RGTR entièrement électrique.

La ligne de bus circulaire RGTR 305 relie les 2 villes de Bettembourg et Dudelange tout en desservant la zone d'activités économiques Krakelshaff et les zones d’activités industrielles Riedgen et Schéleck.

Les 7 autobus électriques du type VDL Citea LLE-99 Electric qui assurent la ligne, sont dotés de 2 systèmes de recharge. Le système «overnight charging» est utilisé principalement pour la recharge durant la nuit et le système «opportunity charging» permet de recharger ponctuellement les autobus entre 2 courses. Les stations de recharge sont toutes situées dans le dépôt de l’exploitant Autocars Pletschette.

François Bausch a précisé que l’inauguration de la ligne de bus RGTR 305 entièrement électrique constitue une étape importante pour l’électrification et, par conséquent, la décarbonisation du transport en commun routier.