Am Kader vun den "Echternach Summer Concerts" war de Mëttwoch de Max Mutzke an der Abteistad op Besuch. Mir hate  virum Concert d'Geleeënheet ee ganz lockeren a sympathesche Sänger ze interviewen a mat him iwwert seng Ufäng, Masked Singer an och Lëtzebuerg ze schwätzen.

30/07/2021 De Max Mutzke am RTL-Interview
RTL

Dem Max Mutzke seng Gesang-Karriär huet 2004 ugefaang. De Stefan Raab huet a senger Castingshow ee gesicht dee sollt an der däitscher Virentscheedung vum Eurovison Song Contest deel huelen. "Cant' wait until tonight" ass dobäi erauskomm. Fir de Max Mutzke war dat eng wéi hie seet, verréckten Zäit:

"Weil ich ja als Schwarzwälder noch nie Berührung hatte mit Radio, Fernsehen, Printpresse, das ist ja alles für mich ganz neu. Wenn man mit dieser Welt noch nie in Berührung kam und dann plötzlich sieht man all die Menschen die so wahnsinnig bekannt sind wie Stefan Raab, Otto Waalkes, Helge Schneider, Eminem, Will Smith, die kamen alle täglich in die Show von Stefan Raab "TV Total""

RTL

Um Enn war et beim ESC eng 8. Plaz.

Zu Iechternach war de Mëttwoch fir de Max Mutzke souzesoen eng Weltpremière. Lidder vu sengem Album deen am September erauskënnt huet en do nämlech eng éischte Kéier iwwerhaapt gesong.

RTL

De Max Mutzke lieft net wäit vum Feldberg ewech an engem Duerf mat 40 Awunner. Fir hien ass et wéi wann en an zwou Welte géif liewen.

"Ich hatte gerade vor drei Tagen zuhause das Gespräch mit jemandem der in meinem Dorf lebt. Die Jungs und Mädels die sehen mich ja manchmal auch im Fernsehen und die sehen mich da mit Herbert Grönemeyer, Peter Maffay und Clueso, mit den ganzen Top-Acts in Deutschland, Sarah Connor usw. Und dann bin ich am nächsten Tag wieder zuhause und trink mit denen am Feuer ein Bier und wir quatschen einfach. Da hat der letztens auch zu mir gesagt: der Kontrast den dein Leben ausmacht, der ist ja gigantisch, weil das eben die zwei Welten so extrem hat. Ich bin ja auch nie in eine grosse Stadt gezogen, weil mich dieser Schwarzwald so glücklich macht und da habe ich gesagt: ja dieser Kontrast ist nicht nur bemerkenswert gross, sondern vor allem sehr wichtig, dass man auf dem Boden bleibt."

Vill Leit dierften de Max Mutzke  och duerch déi éischt Staffel "Masked Singer" vu Prosieben kënnen déi en am Kostüm vum Astronaut gewonn huet. Fir hien eng ganz nei Erfahrung

RTL

"Ich fand das so schön zu singen und einfach mal zu kucken was passiert wenn die Menschen nur meine Stimme hören und nicht wissen wer da drunter ist. Und das gab so einen unglaublichen Effekt, weil es gab sofort Standing Ovations und auch die Jury dachte, was ist das für ein Typ? Und da habe ich gemerkt, geil, wenn die Leute nicht wissen wer ich bin, ist meine Stimme absolut genug, um die zu bezaubern und verzaubern. Deswegen hat mir "The Masked Singer" enorm viel Spass gemacht."

Ouni Mask waren d'Leit de Mëttwoch um Concert, bedéngt duerch de Covid-Check. Och dat war fir hien nei wéi e während dem Concert sot.

RTL

 
Fir de Max Mutzke war et net deen éischten Optrëtt zu Lëtzebuerg, hien ass hei och scho mam OPL opgetrueden. Wahrscheinlech war et och net dee leschten.

"Ich habe mir immer Zeit genommen abends in die Stadt zu gehen zu Fuss, was zu essen, was trinken zu gehen, Leute zu sehen. Ich war richtig verknallt, richtig verliebt in Luxemburg, also ich würde super gerne regelmässig nach Luxemburg kommen."

Aktuell ass de Max Mutzke iwwregens och mat senger Single "Beste Idee" um däitsche Fernseh bei der ard ze héieren am Kader vun den Olympesche Spiller.