E Krimi deen zu Baden-Baden an zu Lëtzebuerg spillt.

No "Leo und die schöne Leiche" (éditions Guy Binsfeld, 2009) ass et deen zweete Fall fir de Kommissar Leo Wirtgen. Fir d'Manuskript vun hirem éischte Krimi krut d'Corinne Bauer eng Mention spéciale bei nationale Literaturconcours 2004. An "Leo und der tote Galerist" taucht de Lieser an d'Welt vun der Konscht an:

Während der Iffezheimer Rennwoche 2009, dem Höhepunkt der Galoppsaison in Deutschland, wird der luxemburger Galerist Raymond de Rodemacher ermordet, in seinem Zimmer im Grand Hotel in Baden-Baden, aufgefunden. Leo Wirtgen, der luxemburger Kommissar feiert zur gleichen Zeit im Baden-Badener Casino mit seinem Freund Eric Neu den Sieg von 'Getaway' im Grossen Preis, als ihn die Nachricht seiner Chefin erreicht, sich sofort zum Tatort zu bemühen, die deutschen Kollegen würden schon auf ihn warten. Für Leo, den Kunstbanausen, eröffnet sich eine neue Welt mit diesem Kriminalfall.

"Leo und der tote Galerist" ass momentan just als E-Book disponibel.

D'Corinne Bauer, Joergang 1949, ass zu Lëtzebuerg opgewuess, a mat 20 Joer an Däitschland gaangen, wou si zu München, Gütersloh an Offenburg studéiert huet. Duerno huet si als Journalistin, Autorin a Réalistrice geschafft, ënner anerem fir de Südwestfunk (SWR). Zënter 2004 lieft d'Corinne Bauer an Australien.

RTL

© Ian Ferguson