E Spill, dat Kanner d'Ziele bäibréngt

Am Kader vun engem Fuerschungsprojet ëm de mënschleche Verstand, huet eng Grupp vun der Uni.lu eng App entwéckelt, dat Kanner hëlleft, zielen ze léieren.
Zil vum Spill ass et, fir ze verstoen, wéi Kanner léieren, fir hinnen esou d'Léiere méi liicht ze maachen.
Fuerschunge weisen, datt reegelméissegt Spillen vu verschiddene Spiller d'Fäegkeete verbessere kann, fir op Saachen, déi ronderëm ee sinn, besser opzepassen.
D'Spill "Marthemarmite" ass gratis a kann am Apple Store oder Google Play Store erofgeluede ginn. Weider Informatioune ginn et am PDF vun der Uni Lëtzebuerg.

PDF: De Communiqué vun der Uni.lu
English
Luxembourg research group develops game to help children learn to count and contribute to science in the process
As part of a research project to better understand the human mind, a research group at the University of Luxembourg, led by FNR ATTRACT Fellow and experimental psychologist Prof Pedro Cardoso-Leite, has developed a game to help children learn to count. The game is a research tool in itself: the goal is to help children learn by understanding how they learn.
Deutsch
Luxemburgische Forschungsgruppe entwickelt Spiel, dass Kindern dabei hilft Zählen zu lernen während sie zur Wissenschaft beitragen
Im Rahmen eines Forschungsprojekts um den menschlichen Verstand besser zu verstehen hat eine Forschungsgruppe der Universität Luxemburg, unter Leitung von FNR ATTRACT Fellow und Experimentalpsychologe Professor Pedro Cardoso-Leite, ein Spiel entwickelt das Kindern hilft, das Zählen zu lernen. Das Spiel ist ein Forschungsinstrument an sich: Ziel ist es, durch das Verstehen wie Kinder lernen, den Kindern das Lernen zu erleichtern.
Français
Un groupe de recherche luxembourgeois développe un jeu pour aider les enfants à apprendre à compter et à contribuer à la science dans ce processus
Dans le cadre d'un projet de recherche visant à mieux comprendre le cerveau humain, un groupe de recherche de l'Université du Luxembourg, dirigé par le FNR ATTRACT Fellow et psychologue expérimental Professeur Pedro Cardoso-Leite, a développé un jeu pour aider les enfants à apprendre à compter. Le jeu est un outil de recherche en soi : l'objectif est d'aider les enfants à apprendre en comprenant comment ils apprennent.