StaatsministèreJust 7.397 valabel Stëmme fir de Verfassungsreferendum

RTL Lëtzebuerg
Wéi de Staatsministère e Mëttwoch matgedeelt huet, si fir de Verfassungsreferendum just 7.397 valabel Ënnerschrëften agereecht ginn.
Ministère d'Etat 2
Ministère d’Etat 2
© RTL

Insgesamt sinn uechtert d’Gemengen am Land 7.413 Ënnerschrëften zesumme komm, 16 waren der allerdéngs ongülteg. Fir de Referendum ofzehalen, hätten insgesamt 25.000 Ënnerschrëfte missten zesumme kommen. Mat ronn 7.400 Ënnerschrëfte goufen allerdéngs just knapps 30 Prozent vun deem Seuil erreecht. D’Demande vum 22. Oktober, e Referendum zu der Revisoun vum Kapitel VI vun der Verfassung ofzehalen, ass domat net duerchgaangen.

D’Resultat vun der offizieller Ënnerschrëftesammlung kann nach fënnef Deeg no der Publikatioun vun de Resultater am Journal officiel du Grand-Duché de Luxembourg virun der Cour administrative kontestéiert ginn.

D’Schreiwes vum Staatsministère

Communiqué de presse par le Premier ministre, ministre d’État, concernant le résultat de la collecte des signatures en vue de l’organisation d’un référendum sur la proposition de révision du chapitre VI. de la Constitution (05.01.2022)

Communiqué par : ministère d’État

La vérification des résultats de la collecte des signatures déterminés par chaque commune donne, pour l’ensemble des communes, le nombre total suivant:

  1. Inscriptions reçues: 7.413
  2. Inscriptions nulles: 16
  3. Inscriptions valables: 7.397

Vu que le nombre total des inscriptions valables est inférieur à vingt-cinq mille signatures, la demande du 22 octobre 2021 visant l’organisation d’un référendum sur la proposition de révision du chapitre VI. de la Constitution n’a pas abouti.

La détermination et la constatation du résultat peuvent être contestées par tout électeur devant la Cour administrative endéans les cinq jours de la date de la publication des résultats au Journal officiel du Grand-Duché de Luxembourg, Mémorial A, sous peine de forclusion.

Back to Top
CIM LOGO