
© Marvel / 2k
Wee virun 20 Joer Fan vu Captain America, Spiderman oder den Hulk war, gouf dacks mat engem bematleedenswäerte Laachen an d’Nerd-Kategorie gestach…
Ma duerch déi sëllege Kinosfilmer an de leschte Joren, hunn d’Comic-Figuren et an de Mainstream gepackt. Haut des Dags misst praktesch jiddwerengem den Iron-Man e Begrëff sinn. Majo elo kënnen och d’Gamer mat enger Partie vun de bekanntste Superhelden aus dem Marvel-Universum an de Kampf zéien, dat mat engem Superheld, deen ee selwer steiert an och fräi gestallte kann. Den David Winter huet sech dat neit Spill Marvel’s Midnight Suns méi genee ugekuckt.
Eng Kéier un der Säit vum Wolverine Géigner zerklappen oder mam Dr. Strange, Blade a Ghost Rider an de Kampf zéien… Mam neie Marvel’s Midnight Suns ass dat alles kee Problem. Ugefouert gëtt dës faarweg Trupp iwwregens vun engem ganz besonnesche Superheld, sou den Jake Solomon, de Creative Director vum Spill: "Players fight alongside these famous Marvel heroes as Hunter. So, the player takes on the role of a brand new completely customizable original superhero. So as The Hunter, you lead these heroes in combat. After combat you go back to your super heroes base called ‘The Abby’ where you get to hang out with your heroes, you get to form relationships with them, which is what we wanted to explore."
(Voice Over: „Die Spielerinnen und Spieler schlüpfen in die Rolle eines brandneuen Superhelden namens Hunter. Sie gestalten diesen Charakter komplett selbst und statten sie oder ihn mit Kräften aus. Abseits der Kämpfe treffen sich die Superhelden in einem Bereich namens ‚The Abby‘. Sie können miteinander sprechen, Freundschaften schließen und als Team zusammenwachsen.")
A punkto Grafik kann dat nei Marvel-Spill virun allem bei de Kampf-Animatiounen, deb Zaubereien an aneren Effekter trompen. A wéinst dem ganz spezielle Kampfsystem kënnt och déi taktesch Säit netz e kuerz: "Combat in Midnight suns is unique in the sense that hero abilities are dealt to you like a hand of cards. So, from turn to turn you don’t actually know what abilities your heroes are going to have. And you use these heroes tactically on the battlefield, moving around at the different positions, because the environment is also one of your weapons, a superhero should be able to use, the battlefield as a playground."
(Voice Over: „Das Kampfsystem im Spiel ist einzigartig. Alle Fertigkeiten der Helden sind Teil von Kartendecks, aus dem immer wieder neue Karten gezogen werden. Jede Karte steht für einen Angriff, eine Abwehr oder eine Spezialfähigkeit. Daher ist jeder Kampf einzigartig. Die Spielerinnen und Spieler müssen sich genau überlegen, wie sie diese Karten ausspielen, die Fähigkeiten des Teams kombinieren und die Umgebung zu ihrem Vorteil nutzen.")
Am Ganze stinn 13 Superhelden zu Auswiel, mat deenen d’Gamerinnen a Gamer zesummen en iwwernatierlecht Wiesen mam Numm Lilith stoppe mussen. Ma dëst Wiesen, esou vill sief verroden, huet vill staark Alliéierter aus dem Marvel-Universum matbruecht.