Schibob-WM 2025Lëtzebuerg kënnt mat fënnef Medailen an engem duebele Weltmeeschter heem

RTL Lëtzebuerg
Vum 19. bis den 23. Februar war zu Lenggries d'Schibob-WM, bei där och de Schibob Racing Club Lëtzebuerg ugetrueden ass.

Zu Lenggries a Bayern waren aacht Natioune mat ronn 100 Participanten um Depart. Si si bei de verschiddensten Disziplinnen, wéi Slalom, Riseslalom oder SuperG ugetrueden. Déi néng* Vertrieder aus dem Grand-Duché hunn dobäi gutt ofgeschnidden, dat mat fënnef Medailen:

Den Eric Mathias huet Gold am SuperG an am Rieseslalom vun den iwwer 50 Joer ale Schibobfuerer geholl. An der selwechter Alterskategorie war et Sëlwer fir de Marc Frapporti am Rieseslalom a Bronz an der Kombinatiounswäertung. De Charel Kauffman huet Bronz am Slalom mat heem bruecht. Esou huet Lëtzebuerg sech also an den Altersklassen iwwer 50 géint d’Konkurrenten aus de Länner, déi méi fir de Wantersport bekannt si wéi mir, konnte behaapten.

Schibob-WM 2025 zu Lenggries
E puer Impressioune vun der Schibob Weltmeeschterschaft a Bayern.
Copyright: Federation Internationale de Skibob (FISB): https://news.skibob.org/videos/

De Communiqué

2x Gold, 1x Silber und 2x Bronze für Luxemburg

Bei der Skibob Weltmeisterschaft welche vom 20-23 Februar in Lenggries, Bayern ausgetragen wurde errangen Fahrer aus Luxemburg insgesamt 5 Medaillen.

Bei herrlichem Wetter und optimalen Pistenbedingungen wurden über 3 Tage die Disziplinen Slalom, Riesenslalom und Super G bestritten. Unter den rund 120 Mitstreitern waren dieses Jahr auch 9 Fahrer aus Luxemburg am Start.
In den Altersklassen Ü50 errangen Eric MATHIAS Gold im Super G und Riesenslalom, Marc FRAPPORTI Silber im Riesenslalom und der Kombinationswertung und Charel KAUFFMAN Bronze im Slalom. Dies ist eine außerordentliche Leistung aufgrund der Tatsache, dass es eine große Konkurrenz aus Alpenländern gab und die Trainingsmöglichkeiten für das Team aus Luxemburg bekanntermaßen eingeschränkt sind.

Auf den weiteren Rängen folgten in der Kombination Ben DELFEL und Olivier PEGEL sowie die beiden Neuzugänge Matteo CORDELLA und Nicolas PAX. Guy SCHMIT und Gérard DELFEL wurden leider nicht gewertet.
Ein besonderes Lob geht an dieser Stelle an den Skiclub Lenggries dem es möglich war trotz der milden Temperaturen für optimale Pistenverhältnisse zu sorgen. Ein großer Dank außerdem an den Deutschen Skibob Verband, den Bayerischen Skibob Verband und den Weltverband FISB für die hervorragende Organisation.

Weitere Informationen sind auf der Homepage skibob.org und skibob.lu verfügbar.

Back to Top
CIM LOGO