E Formel-1-Auto fir op d'Strooss, esou kéint een den Delage D12 bezeechnen. De Christian Schmit huet en um Autosalon zu Paräis entdeckt.

D’Renaissance vun enger Autosmark ass ëmmer eppes Besonnesches, an erlieft een net all Dag. A Frankräich gouf awer elo Delage nees zum Liewen erwächt. A wéi! Mat engem Formel-1-Auto fir op d‘Strooss, inklusiv engem 12 Zylinder made in France. De Christian Schmit huet de Patron vun Delage zu Paräis kennegeléiert.

Automag: Renaissance vun der Mark "DELAGE"

An dat ass keen anere wéi de Fils vum Bernard Tapie. De Laurent Tapie ass Refondateur an CEO vun Delage France.
D’Marque de prestige mellt sech nees zeréck um Parquet vun den absolutten Dram-Modeller. Delage, dat ware senger Zäit ganz rar Modeller mat méi wéi remarkabelem Palmarès.

 "C'était, pour la première moitié du 20e siècle, la marque la plus récompensée au monde. Dans les concours d'élégance dans les championnat de Grand Prix en 1927, record du monde de vitesse sur route plusieurs fois, et victoires aux courses à Le Mans ou Indianapolis. Donc un très beau palmarès". 

RTL

De Laurent Tapie ass de Patron vun Delage. / © Christian Schmit

Esou eng Renaissance verlaangt ganz vill Passioun, esou mäi Vis-à-vis. Den Delage D-12, eppes dach Aussergewéinleches.

 "Alors la nouvelle Delage, D comme Delage et 12 pour le nombre de cylindres, et la définition de cette voiture, c'est une F1 de route. On a poussé la similitude et les particularités d'une Formule 1 dans cette voiture, que toute autre voiture auparavant. On s'est inspiré de la Formule 1 surtout au niveau aérodynamisme, cette voiture a deux fois plus d'appui et redynamique que toute autre voiture immatriculable." 

Aerodynamik, Suspensioun, Frontspoiler, Bremsen, alles 1:1 de Know How aus der Formula One.
Ganz vill Innovatives, a ganz vill Power.

 "On a beaucoup d'innovations dans cette voiture. On a un moteur électrique couplé à un moteur thermique. Le moteur électrique est innovant parce que en bas voltage, on a reçu le label "voiture futur" de l'État français. Le vrai plat de résistance est son moteur V12 made in France, c'est le seul. Le 6,6 litres lance 850 chevaux, le moteur électrique sort 150, donc en total, on a 1000 chevaux pour 1350kg. Voilà cela fait 1,35kg par cheval, ce qui est exceptionnel." 

RTL

© Christian Schmit

Näischt fir an di falsch Hänn ze ginn. Mee dat dierft souwisou kaum passéieren, wel et bleift e raren Artikel.

 "Il y a que 30 exemplaires produits, et puis elle est très chère, elle est à 2 millions d'euros hors taxe et hors options. Donc, il n'y a pas un grand nombre d'acheteurs potentiels dans le monde. Mais il y en a, c'est le marché de Hyper Car." 

RTL

© Christian Schmit

Delage ass zu Zu Magny Cours doheem, an deemnächst wäert e Super GT kommen.

Zu Paräis um Mondial de l’Auto war een houfreg iwwer hir Präsenz. An de Public war begeeschtert.

RTL

© Christian Schmit